بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

جشنواره فجر برگزار می‌شود، اما وزارت ورزش انتخابات بسکتبال را برگزار نمی‌کند! | ناتوانی یا مهندسی؟

  • کد خبر: ۹۸۹۵۵
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
جشنواره فجر برگزار می‌شود، اما وزارت ورزش انتخابات بسکتبال را برگزار نمی‌کند! | ناتوانی یا مهندسی؟
عدم برگزاری انتخابات و اعلام نشدن تائید صلاحیت کاندیدا‌ها فقط و فقط این گمانه زنی را به وجود آورده که وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی توان برگزاری انتخابات و تشخیص صلاحیت ۵ نفر را ندارند یا اینکه به دنبال مهندسی انتخابات هستند!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، هردم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه تری می‌رسد! علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گویی جامعه بسکتبال را مضحکه خود کرده است. یک روز می‌گوید فردا انتخابات بسکتبال برگزار می‌شود، نیم ساعت بعد از صحبت او وزارت ورزش اعلام می‌کند مجمع لغو شده است. یک روز در مصاحبه با رادیو ورزش می‌گوید تائید صلاحیت ۶ کاندیدای فدراسیون بسکتبال آمده است، نیم ساعت بعد دبیر مجمع اعلام می‌کند که نه چنین خبری نیست و تائید صلاحیت‌ها هنوز نیامده است! امروز هم که می‌گوید انتخابات بسکتبال تا پایان امسال انجام نمی‌شود و سال آینده برگزار خواهد شد! آقایان وزارت نشین هرچه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون بسکتبال را باید مشخص کنید، این چه معنی می‌دهد هر روز یک ساز می‌زنید و این خانواده هم حتما باید به ساز شما برقصند؟
بسکتبال بازی‌های مهمی پیش رو دارد و نیاز است که برای آن‌ها برنامه ریزی درستی انجام شود و در چنین شرایطی با وجود سرپرست چطور می‌توان انتظار داشت که این رشته در رقابت‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی موفق عمل کند؟
همه می‌دانیم که کرونا یک بهانه بود هم برای وزارت نشینان و هم برای آن عده از کسانی که در داخل بسکتبال به دنبال تعویق انتخابات بودند. چطور جشنواره فجر با آن عظمت برگزار می‌شود بعد وزارت ورزش از عهده برگزاری چند انتخابات بر نمی‌آید؟ اگر آن‌ها تا این اندازه ناتوان هستند که هیچ! اگر اعضای مجمع هم به دنبال این هستند که کرونا از بین برود و بعد انتخابات را برگزار کنند باید حالا حالا‌ها منتظر بمانند، چون این ویروس مشخص است قصد رفتن ندارد.
شخص حمید سجادی وزیر ورزش باید وضعیت این چند فدراسیون که بدون رئیس مانده و بلاتکلیف هستند را زودتر مشخص کند وگرنه شائبه مهندسی انتخابات دامن وزارت را خواهد گرفت. همین الان هم این شایعات همه جا پیچیده این در شرایطی است که وزارت ورزش خود را بی تقصیر می‌داند.
داستان تائید صلاحیت کاندیدا‌های بسکتبال هم که مضحک‌تر از هر چیز دیگری شده است. واقعا چطور نهاد‌های نظارتی که مو را از ماست بیرون می‌کشند هنوز نتوانستند به جمع بندی برسند و وضعیت ۵ نفر را برای انتخابات مشخص کنند؟ این عدم اعلام و پاسخگویی آن‌ها نشان از ضعف این نهادهاست؟ همه الان صحبت از این می‌کنند که چطور بعد از گذشت ۳ ماه هنوز صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیدا‌ها مشخص نشده است؟ تا این اندازه کار دشواری است یا پشت پرده خبری است؟
خلاصه اینکه عدم برگزاری انتخابات و اعلام نشدن تائید صلاحیت کاندیدا‌ها فقط و فقط این گمانه زنی را به وجود آورده که وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی توان برگزاری انتخابات و تشخیص صلاحیت ۵ نفر را ندارند یا اینکه به دنبال مهندسی انتخابات هستند! چیزی غیر از این دو نمی‌تواند باشد وگرنه همین هفته آینده انتخابات را خیلی راحت و سریع برگزار خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->